
Більшість із тих, хто дотримується мінливих модних трендів, прагне мати стильний вигляд і при цьому почуватися комфортно. Задовольнити ці запити вдається виробникам, продукція яких є трендовою, якісною, практичною та доступною за ціною. До них належить Ґолді — власник швейних фабрик, Льонокомбінату та мережі магазинів. Покупці, які залишають про представлений брендом Goldi Льонокомбінат відгуки, позитивно оцінюють колекції одягу, їхню якість і зручний крій.
Основні фактори популярності Goldi
Стати популярним виробником українській компанії вдалося завдяки дотриманню таких принципів, як:
- урахування потреб аудиторії з акцентом на функціональність і комфорт;
- створення універсального одягу — для прогулянки, відпочинку, роботи тощо;
- використання креативних дизайнів, нових текстур та фасонів;
- регулярне оновлення колекцій;
- оптимальне співвідношення ціни та якості.
Виробник постійно комунікує з аудиторією в соцмережах і враховує побажання клієнтів під час створення нових лінійок одягу.
Віхи історії бренду Ґолді
Історія компанії, яка успішно конкурує з багатьма масмаркет-брендами, почалася на зорі незалежності України. Поштовхом стала ідея засновника Олега Червонюка створити елегантний і зручний одяг, поєднавши в ньому модний стрітстайл та українську автентичність. Підприємець активно вивчав міжнародний досвід, впроваджував передові здобутки й експериментував. У результаті з’явилися перші оригінальні речі, які мали значний попит.
Успіх надихнув рухатися далі. Компанія придбала першу швейну фабрику, потім ще чотири й Рівненський льонокомбінат, відкрила магазини в 14 обласних центрах та інтернет-магазин. Аби пришвидшити виготовлення, було налагоджено фарбування тканин та створено дизайнерсько-конструкторське бюро. Компанія розширюється й активно впроваджує нові безвідходні технології виробництва, використовує відновлювані джерела енергії та екологічні види палива.
Асортимент одягу Goldi задовольняє потреби широкого кола покупців — від любителів стриманої класики до шанувальників креативного стрітстайлу.