
Це питання дає змогу легко відсіяти невідповідних кандидатів.
Це просте запитання дає багато інформації про кандидата / фото ua.depositphotos.com
Щоб залучити до своєї компанії справді талановитих фахівців, досвідчені керівники на співбесіді використовують інноваційні та хитрі стратегії для виявлення найкращих кандидатів. Як пише портал thinkstewartville.com, Стівен Кауфер, співзасновник і колишній генеральний директор найпопулярнішого порталу для мандрівників TripAdvisor, розповів про своє ключове питання на співбесіді, яке допомагає йому відсіяти невідповідних кандидатів.
Кауфер розповів, що для оцінки кандидатів на співбесіді він ставить одне просте запитання: “Над яким найскладнішим проектом ви коли-небудь працювали?”. Він зазначає, що ефективність цього запитання полягає в його здатності розкрити безліч аспектів особистості кандидата та його професійного підходу. Справа не тільки в самій відповіді, а й у тому, як співрозмовник відповідає, що дає змогу отримати цінну інформацію.
Так, аналізуючи відповіді на своє фірмове запитання, Кауфер звертає пильну увагу на кілька ключових чинників: командний дух і співпраця, здатність розв’язувати проблеми, підзвітність і відповідальність, адаптивність і стійкість.
Відео дня
Як зазначає бізнесмен, особливо його цікавить, як кандидати справлялися з труднощами і взаємодіяли з колегами. Кауфер вважає тривожним сигналом, коли кандидат звалює всю відповідальність на членів команди, оскільки це може свідчити про нестачу відповідальності або слабкі навички роботи в команді.
“Це говорить мені про те, чи беруть вони іноді на себе відповідальність за те, що завдання виявилося складним. Це дуже важливо для виявлення кандидатів, що володіють високим емоційним інтелектом – рисою, яка високо цінується на сучасних робочих місцях”, – зазначає він.
Щоб ще більше оцінити потенціал кандидата, Кауфер часто ставить ще одне запитання: “Як би ви допрацювали свій найуспішніший проєкт?”.
Це питання покликане оцінити адаптивність, допитливість і прагнення до постійного вдосконалення – якості, які необхідні в сучасному бізнес-середовищі, що швидко змінюється.
Зосередившись на проблемах минулого і на тому, як кандидати їх долали, інтерв’юери можуть отримати про них цінну інформацію: вміння розв’язувати проблеми, стійкість перед обличчям труднощів, здатність працювати під тиском, лідерський потенціал, креативність і новаторство.
Крім того, такий підхід допомагає виявити кандидатів, які висувають до себе надзвичайно високі вимоги, – риса, що часто притаманна топ-менеджерам у різних галузях.
Раніше екс-гендиректор Microsoft Стів Балмер розкрив свій улюблений психологічний тест, який він ставив усім потенційним співробітникам.