Творці рекламної кампанії, в якій бійці Третьої штурмової бригади позують на постерах разом з фотомоделями, пояснили свій задум.
Джерело: The Washington Post із посиланням на головного дизайнера кампанії Дмитра
Пряма мова Дмитра: “Ми хотіли створити таку собі розслаблюючу атмосферу. Люди думають, що це якийсь хитрий прийом, щоб затягнути тебе в бригаду, дати багнет і відправити воювати в окопи. А ми хотіли сказати, що війна – це не завжди кров і смерть, не тільки хлопці, які воюють. Іноді ти просто розслабляєшся”.
Деталі: Рекламна кампанія була запущена на тлі рішення української влади дозволити бригадам займатися пошуком кадрів в обхід ТЦК. 3-я штурмова вирішила звернутися до пересічних громадян і показати їм, якими крутими солдатами вони стануть, якщо підуть добровольцями до “найкращого бойового підрозділу України”.
Видання пише, що на початку жовтня реклама з моделями з’явилася по всій Україні, викликавши неоднозначну реакцію з боку українців. У когось вона викликала відчуття ніяковості та сорому, а комусь навпаки – ідея дуже сподобалася. Про одне можна сказати із упевненістю: така реклама привернула увагу та змусила людей говорити.